Wednesday, 19 February 2014

Translation

Ahir vaig buscar informació per internet, però no vaignow  trobar la resposta a l'exercici de l'examen. Demà li demanaré al professor.

Yesterday I have search information of internet but I don't found question the exercice the exam. Tomorrow I will ask professor

Estic pensant en la meva pàgina web, crec que la programaré diferent, he decidit fer-la més fàcil de fer servir.


I'm thinking in my website I think program diferent I decidet its very easy use

Steve Jobs va canviar la manera com vivim, ara tots utilitzem l'ordinador cada dia i a totes hores. Sembla que 
en el futur encara l'utilitzarem més.

Steve Jobs change so life now all use computer every day all hours. Seems on the future yet use more

Un cop a la setmana jugo a l'ordinador amb uns amics de Màlaga, la resta de dies jugo sol i normalment jugo a altres jocs.

Once week play the computer with friends Malaga other dies play single and normally play other games

No comments:

Post a Comment